ELEKTRONIC-SERWIS - serwis stworzony z myślą o zaawansowanej elektronice samochodowej. - Poznań

Moduł CIM naprawa,Opel Vectra C,Signum,Saab 9-3 Poznań


Oferujemy profesjonalną naprawę przełącznika zespolonego tzw.modułu CIM montowanego w samochodach marki Opel Vectra C,Signum,Astra H oraz Saab 9-3.

Typowe objawy dla uszkodzonego sterownika to:

- błąd czujnika kąta skrętu kierownicy
- nie można skalibrować czujnika kąta skrętu
- nie odbijają automatycznie kierunkowskazy
- wadliwe działanie manetki wycieraczek
- nie można odpalić samochodu
- nie działają piloty zdalnego sterowania
- nie działają przyciski od radia, tempomatu
- nie działa podświetlenie radia
- źle działa wspomaganie
- zapala się kontrolka TC, ESP, ABS, AirBag
- zapala się kontrolka ładowania
- czasem opadają wskazówki na liczniku
- zapala się kontrolka kierownicy z wykrzyknikiem
- po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu auta wszystko wraca do normy


W serwisach autoryzowanych koszt naprawy może być bardzo wysoki ale nie u nas!!! Zadzwoń a rozwiejemy twoje wątpliwości!! Wystawiamy faktury VAT! Dajemy gwarancję !


Typowe błędy jakie mogą wystąpić po diagnostyce komputerowej to:

B1020 - SRS Obwód sygnału czujnika kąta obrotu kierownicy, poza wymaganym zakresem
B1012 - Czujnik kąta obrotu kierownicy nie wykalibrowany
U2160 - Obwód komunikacji czujnika kąta obrotu kierownicy, wadliwe działanie
C0460 - Czujnik kąta obrotu kierownicy nie skalibrowany
B3794 - Obwód przełącznika tempomatu - usterka
U2107 - Brak komunikacji CAN z mod. ster. nadwozia (BCM)
U2108 - Brak komunikacji magistrali CAN z układem ABS
U2113 - Brak komunikacji CAN z mod. czujn-diagn. poduszki pow. (SDM)
U2116 - Nieprawidłowe dane z IPC (Zestaw wskaźników)
U2139 - Brak komunikacji CAN z mod. ster. kol. kierown. (SCM)
U2141 - Nieprawidłowe dane z REC (Tylny zespół elektroniczny)
U2143 - Mag. CAN - Brak łączności z czujnikiem kąta obrotu kierownicy (SAS)
U2103 - Brak komunikacji z szyną CAN